Politica noastră

Politica de confidentialitate

Prin înregistrarea pe site-ul nostru și prin introducerea datelor dvs. personale, acceptați acest acord de confidențialitate și permiteți-ne să colectăm și să stocăm astfel de date. Ne garantăm că folosim datele dvs. private pentru livrarea comenzilor dvs.

Înainte de a trimite o comandă prin intermediul site-ului nostru, confirmați că aveți vârsta de 18 ani sau mai mult; sunteți pe deplin răspunzător pentru utilizarea acestui site, inclusiv toate taxele financiare; promiteți să furnizați informații adevărate și actualizate despre dvs.

Politică de securitate

Înțelegem cât de importante sunt datele dvs. sensibile și folosiți diferitele servere securizate pentru a vă proteja toate informațiile personale.

Procesul de checkout utilizează criptarea SSL standard în industrie, care asigură confidențialitatea și securitatea tuturor informațiilor.

Politică de livrare

Oferim servicii de livrare rapide, fiabile și discrete la orice țară specificată de clienții noștri. Comenzile vor fi expediate în termen de 1-2 zile lucrătoare.

Livrarea EMS (Express cu urmărirea online)

Pentru cei care doresc servicii mai rapide putem oferi livrare EMS. În mod normal, durează 5-9 zile de la data expedierii comenzii și este trimisă de serviciul Express Mail. Observați că termenul limită pentru această metodă este de 14 zile. Codul de urmărire va fi furnizat pentru toate comenzile de îndată ce acestea vor fi expediate

Standard (livrare înregistrată în zbor cu avionul)

Livrarea durează în mod normal 14-21 de zile de la data expedierii comenzii. Observați că termenul limită pentru această metodă este de 30 de zile. Comenzile sunt trimise discret, după cum este descris mai înainte, și lăsate în căsuța poștală. Pachetele trimise de acest serviciu poștal NU pot fi urmărite.

Toate comenzile de weekend vor fi procesate luni. Veți fi notificat automat prin e-mail atunci când comanda dvs. este aprobată și expediată.

Toate comenzile nu vor fi procesate sâmbătă sau duminică. Vă rugăm să ne lăsați 2 zile lucrătoare pentru procesare înainte de expedierea comenzii.
Comenzile mari (peste 120 de pastile) vor fi trimise in 2 transporturi diferite si nu vor ajunge in aceeasi zi. Medicamentele generice și numele de marcă vor fi expediate separat și nu vor ajunge nici în aceeași zi.

Calitate garantata

Vă garantăm cea mai înaltă calitate a tuturor medicamentelor pe care le cumpărați și vin în ambalajul original al fabricantului. În cazul în care cumpărați medicamente generice, asigurați-vă că sunt chimic aceleași și au același efect medical ca și cele de marcă. Vă rugăm să consultați medicul înainte de a cumpăra droguri. Sunteți întotdeauna bineveniți să ne contactați înainte de a vă trimite comanda pentru a obține mai multe detalii.

Garanție de livrare

Vă garantăm completarea gratuită a comenzii dvs. dacă comanda dvs. este deteriorată sau dacă ceva lipsește, contactați-ne doar pentru a vă putea restitui. Este doar unul dintre modurile în care garantăm servicii complete și eficiente.

Garanția statutului de comandă

Garantam ca clientii nostri isi pot administra contul si pot verifica starea comenzii online in timp real. Suntem în contact timp de 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi prin Telefon, Live Chat și Serviciul de asistență pentru feedback. Suntem aici pentru a vă răspunde la toate întrebările și pentru a vă garanta că veți primi imediat un răspuns.

Anulare comandă

Puteți anula comanda dvs. în termen de 24 de ore de la comandă sau nu a fost expediată încă. Utilizați serviciul de asistență pentru feedback, Chat live sau telefon și unul dintre reprezentanții noștri va lua legătura cu dvs. în curând.

Politica de returnare și returnare

Asigurați-vă că introduceți o adresă de expediere valabilă în formularul de comandă, deoarece orice greșeală poate cauza nedorința produselor comandate. Vă recomandăm să verificați din nou notele înainte de a trimite comanda. Dacă ați observat că adresa a fost specificată incorect, contactați-ne cât mai curând posibil pentru a corecta greșeala. Dacă nu ați primit comanda datorită adresei de expediere incorecte pe care ați furnizat-o, nu vi s-ar fi dat nici o rambursare.

În cazul în care nu satisfaceți efectul produsului nostru, vă vom da adresa de retur în care puteți trimite coletul în decurs de 30 de zile. După ce primim parcela, începe procedura de rambursare.

Politica de returnare

Observați că returnările de taxe nu sunt binevenite și că toate litigiile pot fi rezolvate în mod normal prin trimiterea unui Bilet sau prin utilizarea telefonului nostru. În cazul în care o comisioană a fost invocată de comision, este posibil să vi se interzică reordonarea nu numai a site-urilor afiliate, ci și a tuturor site-urilor din domeniul farmaciei, astfel încât posibilitatea de a comanda la site-urile lor va fi închisă pentru dvs.